En inspirerade föreläsning senare.

Bloggen var visst välbesökt igår! Kul att det kikar förbi så mycket folk trots att jag de senaste dagarna nästan enbart skrivit om träning och klagat lite på stallet. Ska försöka bli något mer varierad som jag var förut, hoppas några stannar kvar iallafall :) Är det något särskilt ni vill läsa om?

Bjuder på en hypad brud i gbg
Nu på morgonen var jag på en träningsföreläsning för L-G Skoog, som bland annat är fystränare för Tyresö FF's damlag, ni vet, Marta och gänget ;) det var inför Halv maran som jag har anmält mig till i september. läs mer om det här. Det handlade om hur man kan lägga upp sin träning, hur träning påverkar kroppen och vikten av varierad träning och pusha sig själv lite till. Det var intressant och han var rolig!

Så nu inväntar jag ett träningsschema som jag ska passa in med mitt egna hemmagjorda träningsschema. Det är med skräckblandad förtjusning jag tränar inför detta 2 milslopp. Så långt har jag aldrig sprungit förut nämligen! Har du?
/Johanna
Life | |
Upp