Note to self.

 
Igår var en mindre bra dag, men idag var definitivt en bättre! Kom precis hem från ett relativt bra träningspass, fokus låg på mage, rygg och kondition. Håller på att skriva ihop ett träningsschema, för att göra det enklare för mig själv. Har precis ätit lunch/mellis eller vad man nu ska kalla det, duschen står på tur och sen skriva lite mer på min uppsats. 
Det här med att peppa sig själv för att träna och förändra sitt beteende är inte det enklaste. Men ibland är det saker som någon annan säger som kan trigga igång en. Så är det för mig just nu, fick en kommentar för några dagar sedan som satt sig fast. Jäklar vad jag ska bevisa folk vad jag kan! 
 

// Yesterday was a less good day, but today was definitely better! Just got home from a relatively good workout, the focus was on the stomach, back and fitness. Are writing together a training schedule, to make it easier for myself. Having just eaten lunch/snack or whatever you call it, the shower is next in line and then some more writing on my essay. 
Sometimes, it's the things that someone else says that could trigger you to make changes. So it is for me right now, got a comment a few days ago who attached themselves in my brain. Damn I'll prove people what I can do! // 

 
Life | inspiration, new life new me, training, work harder, work out, workout | |
#1 - - ISA:

Vad härligt! keep up the spirit! kram

Svar: :)
johanna lindholm

#2 - - Johana Duggin:

bra jobbat ! :)

Upp