Året 2014.

Hittade denna årssamanfattningslista lista hos Vanessa, så jag snodde den lite fint :) 
Tyckte det passade fint att inleda 2015 med en liten tillbaka blick på året som var. 
 
 
 
Beskriv året med tre ord.
Spännande, händelserikt och roligt.
 
Bästa köpet?
Min Mac Book Air! <3
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Alla Ed Sheeran (Såg på Spotify att det är typ den enda artist jag lyssnat på..)
 
Vem har du umgåtts med mest?
Familjen (såklart), Malin och Johanna får nog dela på förstaplatsen. 
  
Har du haft ett förhållande under 2014?
Nope, är fint singel. 
 
Vart reste du under 2014?
Gran Canaria och London!
 
 
Vad var din största tabbe 2014?
Oj, det har nog varit många! ^^ fast jag kan inte komma på någon sådär, men det är säkert många ;) 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Att jag tog steget och flyttade till LONDON! Helt galet, jag får fortfarande nypa mig i armen ibland för att förstå att det verkligen är sant! Och att jag blivit moster till världens finaste lilla tjej :)
 
Har du blivit bättre på något?
Engelskan har ju blivit bättre (såklart) och jag har blivit mer självständig i och med att jag flyttat hemifrån.
 
Vad var extra dåligt med året?
Att Nova inte finns mer. :(
 
Vad var extra bra?
Att London känns bra, det känns mer och mer som hemma för varje dag som går där.
 
Lärde du känna några nya människor?
Jaa, massor! Hela knasiga Londongänget, min klass (som jag älskar!) och hela Young Professionals gänget (så härliga tjejer). 
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Nu låter det ju tjatigt, men jag flyttade till London, det är så stort i min värld! 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag såg magiska Ed Sheeran live i O2 arena, en magisk kväll. Har har även blivit publicerad som fotograf för Young Professionals i deras tidning, vilket var så stort!
 
Största framgång på det privata planet?
Jag har satt mig i många situationer där jag inte riktigt är bekväm, men utmanat mig själv att ta mig igenom det och trivas. I många fall har det gått. Så min egen utveckling som självständig person som bor själv, det är nog den största framgången.
 
 
Vem saknade du?
I London saknar jag alla fina vänner hemma i Svergie, i Svergie alla fina vänner i London. Och såklart Nova, alltid Nova. <3
 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Våga mer och ta för mig mer. Är det något jag vill göra eller ha så måste jag våga kämpa för det.
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Minst! Jag kommer åka tillbaka till London med boostat självföroende och skolpeppen på topp! 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Inenting tror jag, 2014 var ett bra år, ett riktigt bra år, men vi var klara. Jag är redo för ett nytt år!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
ALLT! 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, haha! Och ridlektioner ;) 
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Hitta ett extrajobb står absolut högst upp på min to do list för 2015. Och våga mer, våga göra knasiga saker och våga göra fel.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
NJUT! 
Life | 2014, London, horse, årsresume | |
#1 - - ♫♪ sandra:

gott nytt år :)

Svar: gott nytt år och god fortsättning :)
johanna lindholm

Upp