2/365.

Jag har inget att skriva, men mina dagar går åt till att skriva på min uppsats och träna. Snön regnade bort imorse, men vädret säger att det ska snöa igen i början av nästa vecka. Jag håller alla tummar jag har för det!
Nu, mot gymmet! 
 

// I have nothing to write, but my time is spent writing my essay and practice. The snow rained off this morning, but the weather forecast says it's going to snow again early next week. I keep fingers crossed I have for it!
Now, towards the gym! //

 
Inspiration, Life | gym, inspiration, january, student, unilife, weheartit, work out | |
#1 - - ♫♪ sandra:

fina bilder :)

Svar: tack :)
johanna lindholm

#2 - - Sofie Selling:

Åh vad fint kollage!

Svar: :)
johanna lindholm

#3 - - Anonym:

Vilket fint kollage! Vad roligt att läsa att du bor i London! :)

Svar: tack :)Ska försöka bli bättre på att skriva om livet i London också ^^
johanna lindholm

Upp