WWIM10_London

 
Några snabba från min instafeed idag, för idag har jag varit på mitt första instameet någonsin. Det var kallt, regnigt och helt fantastiskt! 
Bild nr 2 blev framröstad som en av de bästa i tävlingen om "Depth of Field", helt galet! Några av de instagrammare som jag verkligen beundrar tyckte den var helt fantastisk. För mig är det stort, som ett kvitto på att jag faktiskt kan fota :) 
Fler bilder från dagen kommer troligtvis imorgon, när jag tömt kameran! Nu ska vi till puben! 

// Just a few pictures from my instafeed today, for today I have been on my first instameet ever. It was cold, raijny and absolutely amazing!
Picture No. 2 was voted as one of the best in the competition for the "Depth of Field", crazy! Some of the instagrammare I really admire thought it was absolutely amazing. For me it's great, as a proof that I can actually take pictures :)
More pictures from the day will probably tomorrow, when I emptied the camera! Now we are going to the pub! //

Life | London, instagram, instameet, wwim10_london | |
#1 - - Olivia:

Fina bilder!

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

Upp