WWIM10_London.

/ The Orbit, Depth in Fields, Art, The Orbit, Intagrammers capturing the view, ticket. / 
 
Godmorgon, eller snarare god dag! 
Jag har ägnat min morgon åt att gå igenom bilderna från gårdagen, följt hashtaggen #WWIM10_London på Instagram och förbannat mig själv för att jag inte fotade mer, utmanade mig själv mer och frågade andra fotografer på eventet om tips. Men det kommer fler gånger. Här ovan är några bilder från gårdagen, jag måste tyvärr pausa mitt bildredigerande (som är så roligt!) för att ta tag i lite skolarbete. 

// Good morning, or rather good day!
I have spent my morning going through the pictures from yesterday, followed the hashtag #WWIM10_London on Instagram and cursed myself for not photograph more, challenged myself more and asked other photographers at the event on tips. But there will be other instammets for sure! The pictures above are from yesterday, unfortunately I have to pause my picture editing (which is so much fun!) to take car of some schoolwork. //

Life | instagram, instameet, olympic park, photograph, school, the orbit, wwim10_london | |
#1 - - Life of Johanna:

Fina bilder :)

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

#2 - - Life of Johanna:

Var så god :)

Hoppas pluggandet går bra :)

#3 - - ami:

Åh älskade london!

Svar: kan bara hålla med :)
johanna lindholm

#4 - - Sara - Fitspo, fashion & food:

fina bilder!

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

Upp