Tack Kissie.

Nu har jag äntligen listat ut hur så många av er hittat hit, jag var inne på Kissies blogg och såg att hon länkat till min blogg. Vilket har gjort att min bloggstatistik skjutit i höjden, vilken grej! Tack Alexandra? 
Jag hoppas några av er vill stanna kvar :) Här i London är klockan 20.45 och jag ska ta och bege mig in i ännu ett filmmarathon! Några tips på bra filmer? 
 
// Now I've finally figured out how so many of you found your way here, I've gotten my blog linked at Kissies blog. Which has meant that my blog stats skyrocketed, what a thing! Thanks Alexandra? 
I hope some of you want to stay :) Here in London is at 20:45 and I'm going to take me and go into another movie marathon! Any tips on good movies? //
Life | London, film, kissie, movie | |
#1 - - Daniella 🌙:

var länkade hon dig? :o

Svar: http://www.kissies.se/ja-ni-hade-ratt-det-var-min-nya-iphone-6
Jag gissade tydligen rätt.. fast jag gissade nog aldrig.. haha men 300 nya läsare på bloggen tackar man ju inte nej till ;) Lär vara tillbaka på mina vanliga 50 imorgon ^^
johanna lindholm

#2 - - Hanna Karlsson:

Vad kul! :-)

Svar: oväntat om inte annat, men kul med så många nya läsare :)
johanna lindholm

#3 - - Natalie:

Härlig blogg du har! :)

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

Upp