London Bucketlist.

Daniella, som också bor i London, hade för några dagar sedan lagt upp en Bucketlist för vad hon ville hinna med under tiden hon var här. Jag är så fräck att jag snor den idén rakt av! 

Min bucketlist för mina 3år i London är som följer, den kommer såklart bokas av och fyllas på under tiden:

Åka båt på Themsen
Hyra trampbåt - Hyde Park
Winter Wonderland
Gå på konsert i the O2 Arena
Gå över Millenium Bridge, även känd som "Harry Potter bron"

Åka dubbeldäckare
Julfika i Svenska Kyrkan
Londons skyline - Parliment Hill
Gå på konsert/evenemang i Wembley Stadium
Åka upp i the Shard
Museum: Natural History Museum, Royal Observatory, Science Museum.
London Zoo
London Aquarium
Camden Market
Borough Market
Gå på iallafall en musikal
Emirate Air Line
Harry Potter Studios
Harry Potter walking tour
Kings cross 9 3/4
Åka skridskor i Hyde Park
I matväg: Jamies Italian, Nandos, Wagamama, Fish 'n' Chips, Full English Breakfast, Afternoon tea
Besöka Greenwich
Springa i Hyde Park

Om ni fick göra en Bucketlist för staden ni bor i, eller för staden ni önskar flytta till, vad skulle den innehålla?
If you wish to translate this post, please copy, click here, paste :) 

Life | Harry potter, London, O2 arena, bucketlist, hyde park, nandos | |
#1 - - Ida:

harry Potter studios finns på min bucketlist också, måste dit!

Svar: jaa, det verkar fantastiskt där!
johanna lindholm

Upp