Tisdagsplugg.

Mitt fönster pryds numera av en tjusig julstjärna, lite julkänsla får man allt. Disneyljusen runt spegeln hjälper också med julkänslan.

Här ser ni platsen där jag har spenderat större delen av min tisdag. Jag har kommit en bit påväg med uppsats 1 av 3 samt nästan blivit klar med min muntliga presentation som ska framföras på torsdag. Har även varit ute på en mindre trevlig promenad i ösregn i jakt på frimärken och postkontor, inte det absolut enklaste att hitta ska ni veta.
Kvällen kommer fortsätta i skrivandets tecken, tänkte mest visa att jag lever, även om alla deadlines börjar komma väldigt nära nu. Vad har ni gjort idag?   

// Put my  christmasstar up in my window a few days ago,it gives me a little Christmas spirit hanging there. The Disney lights around the mirror also helps with the Christmas spirit.

Here you see the place where I have spent most of my Tuesday. I've been working with essay no one of three and I'm almost finished with my oral presentation that will be presented on Thursday. I have also been out on a less pleasant walk in the pouring rain in search of stamps and post office, not the easiest to find, you should know.
The evening I'll continue with my writing, thought best show that I'm alive, even if all deadlines getting very close now. What have you done today? //

Life, UniLife | London, christmas, disney, school, student, studentlife, study, study abroad, unilife | |
#1 - - Julia:

Gud så mysigt! :)

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

#2 - - Daniella 🌙:

gud vad mysigt du har det <3

Svar: åh vad glad jag blir, jag försöker få det så hemtrevlig som möjligt :)
johanna lindholm

Upp