On my bedside table.

 
På mitt nattduksbord finns en bild på finaste Nova, hudlotion (två sorter för säkerhetsskull), nässpray (ett måste), lypsyl eller cerat eller vad ni nu vill kalla det, min iPad och boken jag jobbar på att ta mig igenom nu, bästa Lord of the Rings.
Vad finns på ert nattduksbord? 
 

// On my bedside table is a picture of the beautiful Nova, lotion (two varieties for safety's sake), nasal spray (a must), Lypsyl or lip balm or whatever you want to call it, my iPad and the book I'm working on taking me through right now, Lord of the Rings.
What's on your nightstand? // 

Life, UniLife | London, Lord of the rings, home interior, nova, student, studentlife, unilife | |
#1 - - Stephie:

Men åh vad vi är så lika, har exakt samma ram till min lilla prinsessa :) hoppas de leker tillsammans någonstans på en fridfull plats utan smärta <3

Svar: ååh ja men det tror jag dom gör <3 :)
johanna lindholm

Upp