Monday work out.

Mina muskler fullständigt skakar av ansträngning just nu, jag kommer troligtvis ha en fantastisk träningsvärk imorgon, men vilket bra pass jag precis hade på gymmet. Rygg, bröst och ben stod på schemat idag, imorgon väntar kondition och bålstyrka. För nu är jag minsann frisk från dessa oändliga förkylningar som aldrig tar slut! 
 
// My muscles are completely shaking from todays gym session right now, I will probably have a fantastic sore body tomorrow, but it's so worht it, my gym session today was great! Today I got back, chest and legs on the schedule, tomorrow awaits fitness and core strength. For now I'm certainly healthy from these endless colds that never ends! // 
 
Life | London, fitness, inspiration, student, studentlife, unilife, work out, workout | |
#1 - - ANNA-SARA:

Åh älskar känslan efter ett bra träningspass!

Svar: Bästa känslan!! Då vet man att man verkligen kört slut på kroppen, är dock ytters glad att vi har hiss i huset ;)
johanna lindholm

#2 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh jag måste verkligen ta tag i träningen känner jag :)

Svar: hela min kropp skriker av träningsvärk idag, så härlig känsla! ;)
johanna lindholm

Upp