Monday..

 
Måndagskänslan idag, låt mig stanna kvar i sängen tills jag åker hem. En sån måndag med andra ord. Men jag kan inte stanna kvar i sängen hela dagen, ska möta upp min grupppartner i skolan om 50 min, och planerar inte att gå dit i pyjamasen..så det är bara att släpa sig upp.
Hur är er måndag? Trött som min eller kalasfin?
På plussidan idag, vi har sol. Tack och lov för att det inte regnar! 
 

// Monday feeling today, let me stay in bed until I go home. What a Monday in other words. But I can not stay in bed all day, will meet up with my group partner in school in about 50 minutes, and I do not plan to go there in my pj's.. so I'll just drag myself up.
How is your Monday? Tired as my or great?
On the plus side today, we have sun. Thank goodness for that it does not rain! //

Life | |
Upp