Myströja.

Inte riktigt min start på vecka den här veckan. Så jag köpte världens mysigaste tröja på Primark och sen indiskt på vägen hem. Nu ska jag gräva ner mig i uppsatsskrivande. Later! 
 
// Not really my start to the week this week. So I bought the world's coziest sweater at Primark and Indian food on the way home. Now I'll bury me in essay writing. Later! // 
Life | |
#1 - - Jenny Karlsson:

Åh vad mysigt den ser ut :)

Svar: den är supermysig :)
johanna lindholm

#2 - - erica björkander:

Såg riiiiiiiktigt mysig ut!

Svar: supermysig! :)
johanna lindholm

#3 - - MY VESTLUND ' :

mysig!!!

#4 - - Matilda:

Oh wow! Det ser ut som rena drömmen att få gosa in sig i den tröjan! Superfin :)

Svar: det är det! Jag har typ bott i den tröjan sen jag köpte den! :)
johanna lindholm

#5 - - Rebecka:

Åh vilken mysig! En sådan skulle jag också vilja ha :)

Kram

Svar: den är supermysig, ett riktigt kap på Primark :) kram!
johanna lindholm

Upp