Morgonkaffe & feber.

 
Godmorgon,
precis som rubriken lyder så sitter jag här med mitt kaffe, en tokfin morgonhimmel (klarblå och solen påväg upp) och till det feber. Den där sista är mindre välkommen, om man nu får vara sån!
I bakgrunden spelas Musikhjälpen, glöm inte önska låtar, eller bidra till min insamling jag dragit igång. Ni hittar den här! 
Själv ska jag dricka upp mitt kaffe, klä på mig och bege mig till skolan, sista lektionen för terminen! Sen står uppsatsskrivning på schemat hela dagen, och att bekämpa febern som bosatt sig i kroppen! Vad gör ni idag?
 

// Good morning,
just like the title says, I sit here with my coffee, a beautiful morning sky (blue and the sun on her way up) and fever. That last one is less welcome, if I may say so myself!
In the background are played Musikhjälpen, do not forget to request songs, or contribute to my collection, I had launched. You can find it here!
I'm going to drink up my coffee, get dressed and go to school, last lesson of the semester! Then stand essay writing on schedule throughout the day, and to fight the fever that settled in the body! What are you doing today? //

Life | London, coffee, student, unilife | |
Upp