Lunch break.

 
Hallå,
Jag kom precis hem från skolan, var där och gjorde klart en uppgift, nu är jag hemma och äter lunch. Kl 14 har vi redovisning för vår podcast och video reporting, sådär halvpepp men det kan bli intressant.
Vad gör ni idag? 
 

// Hello
,

I just got home from school, was there and made it clear a task, now I'm home and have lunch. At 14, we account for our podcast, and video reporting, like that half the pepper but it can be interesting.
What are you doing today? //
Life | London, school | |
#1 - - Daniella 🌙:

köper julklappar på high street, döden!

Svar: hahaha det tror jag ;) ska in till Oxford street efter skolan.. fasar redan!
johanna lindholm

#2 - - AGNES ☥:

Har planer att aningen studera eller jobba i London efter att jag är klar med all utbildning här i Sverige. Men frågan är, vågar man? ;) Bor du där själv?

Svar: Hur vågar man, ja du, det är en bra fråga. Jag tror att man bara måste bestämma sig och sen ta steget. Jag började drömma om att flytta från Sverige redan i gymnasiet, men det tog ett tag för mig innan jag lyckades göra slag i saken och faktiskt flytta.London som stad är fantastisk att bo i, men den är stor, väldigt stor. Ibland känner man sig som världens ensammaste människa, men det kanske man gör i varje storstad.
Jag bor i student halls, delar lägenhet med 7 andra men har eget rum+badrum. Det är ett billigt sätt (allt är relativt) att bo i London.

Jag tycker absolut du ska ta steget och flytta, om du inte trivs kan man alltid flytta tillbaka. Jag jag ångrar mig inte en sekund i mitt beslut att flytta hit :)
Har du fler frågor så tveka inte att höra av dig så ska jag svara så gott jag kan :)
Kram!
johanna lindholm

Upp