Last few days through my iPhone.

 
Här är en salig blandning av bilder från de senaste dagarna, flest från idag faktiskt. Jag har ägnat dagen åt att springa upp och ner längs Oxford Street, njutit av en god lunch och härligt tjejsnack om allt mellan himmel och jord med Mikaela, hängt på en pub, spenderat minst 1 timme inne på VS, och tillslut tagit bussen hem. Och här sitter jag nu, med skolböckerna bredvid mig och minst 2 timmars plugg framför mig.
Imorgon försvinner nämligen en hel pluggdag för min del, ska åka till Brighton med kören och gå luciatåg där.
 
Jag har fått lite frågor om var, när, hur gällande lucia tåget imorgon i Brighton, och det enda jag vet är adressen och tiden, som är följande:
Brighton/Hove lördag 6 december kl 16
Adventsgudstjänst med luciatåg 
All Saints Church, The Drive, Hove, BN3 3QE
 
Jag hoppas det var till någon hjälp :) 
Nu måste jag plugga lite, hoppas ni haft en fin fredag! 
 

// Here are a mix of images from the past few days, most from today actually. I've spent the day running up and down along Oxford Street, enjoyed a good lunch and lovely girl talk about everything between heaven and earth with Mikaela, hung in a pub, spent at least 1 hour at VS, and finally took the bus home. And here I am, with school books next to me and at least two hours of studying in front of me.
Tomorrow disappears as a studyday for me, I'm going to Brighton with the choir to go in a Lucia procession/christmas concert there.

I've got some questions about where, when, how about the Lucia procession tomorrow in Brighton, and the only thing I know is the address and time, which are as follows:
Brighton / Hove Saturday, December 6 at 16
Advent service with luciatåg
All Saints Church, The Drive, Hove, BN3 3QE

I hope this was helpful :)
Now I have to study a little bit, hope you had a nice Friday! //

 
Life, London, UniLife | Friday, London, christmas, collage, london eye, oxford street, student, unilife | |
#1 - - Marina:

Låter ju jätte roligt! :) hoppas det går bra på lucian!

Svar: hade en riktig toppendag :)
johanna lindholm

#2 - - Malin:

Åå, jag vill också försöka se något Luciatåg snart. Hoppas du hade en mysig lördag!

Svar: det är så mysigt! hög julmysfaktor på luciatåg!
johanna lindholm

Upp