Hello friday!

 
Godmorgon fina läsare, hur mår ni?
Jag vaknade för en stund sedan, låg och kollade alla sociala medier i sängen tills det plötsligt slog mig, jag skrev klart båda mina uppsatser igår! Dessutom lämnade jag in dem!! Vilket betyder att jag kan ta hela den här helgen utan stress och måsten. Lyckokänslan
Jag tänker ägna min helg åt att gå luciatåg i Westminister Cathedral, nattpromenad längs themsen ikväll, fotopromenad runt London och Netflix. Bara chilla med andra ord, eller ja förutom luciatåget då ;) 
Nu ska jag äta frukost! Vad gör ni idag? 
 

// Good morning lovely readers, how are you?
I woke up a little while ago, stayed in bed and checked all the social media until it suddenly hit me, I finished both my essays yesterday! In addition, I submitted them !! Which means I can take this whole weekend without stress and musts. Feeling of happiness!
I intend to spend my weekend to go Lucia procession in Westminister Cathedral, night walk along the Thames tonight, photo walk around London and Netflix. Just chilling in other words, or yes in addition Lucia procession then;)
Now I eat breakfast! What are you doing today? //

Life, London, UniLife | Friday, LSBU, London, student, unilife | |
#1 - - linda:

fin bild

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad härligt att du blev klar med dina uppsatser! :)

#3 - - Lina:

Härligt det låter! Just en helg utan stress!

Själv ska jag iväg på en plåtning, sen till släkt för att äta mig fet på massa julmat (palla modellidealen lixom haha)
Kram!

#4 - - Alice:

Jag vill bara tipsa dig om min julkalender. Varje advent fram till jul hittar du en roliga tävling! Senaste luckan hittar du här: http://alicelindstrom.se/2014/december/lucka-2.html#comment

#5 - - Rebecka:

Svar:
Åh, verkligen!

Hoppas du får en fin lördag ♡


Kram

#6 - - Sarah:

Va skönt att du blev klar me dom :)

#7 - - Angelica:

Vad mysigt det låter :D

#8 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så snygg du är! Äääälskar brillorna på dig :) Ha en underbar kväll, kramar!

Svar: tack snälla :)
johanna lindholm

Upp