#HangoverSunday

 
Såhär ser min söndag ut, jag har precis tänt en brasa och tittar på en dokumentärserie om djur som lever på jobbiga platser på jorden. Riktigt intressant faktiskt, kan konstatera att det finns många underliga och konstiga djur i världen.
I övrigt är jag ganska bakis idag, mår som jag förtjänar idag kan man säga. Men det är det värt, för jag hade så roligt igår! Vi dansade hela natten och skrattade som bara den, så det är helt okej att må såhär idag!
Det blir en lugn söndag med andra ord :) 
 

// This is what my Sunday's made off, I've just lit a fire and watching a documentary about animals that live on hard places on earth. Really interesting actually, I've learnt that there are many weird and strange animals in the world.
Otherwise, I am pretty hungover today, I feel like I deserve today. But it's worth it, because I had so much fun yesterday! We danced all night and laughed like crazy, so it is okay to feel like this today!
It will be a quiet Sunday in other words :) //

Life | cozy, fire, hangover, sunday | |
Upp