Boxing day.

 
Godmorgon, har ni sovit gott?

Jag sov som en stock inatt, igen. Jag har sovit så bra sen jag kom hem till Sverige igen, sover lätt 8-9 timmar i sträck, underbart! 
Dagens plan är att bege mig till gymmet (hoppas på att jag får träna på pappas kort..) och träna, det gymmet har både en vanlig gymdel och simhall. Så tänkte börja med lite styrketräning och sen avsluta med att simma. Efter allt julgodis känns det väldigt lockande att träna! ;)
Vad gör ni idag? Ska ni bege er in till stan för mellandagsrean? 
 

// Good morning, did you sleep well?

I sleep so well since I came back to Sweden, I easily sleeps 8-9 hours straight, wonderful!
Today's plan is to head to the gym (I hope that I get to work out my father's gymcard ..) and work out, the gym has both a regular work out maschines and a swimming pool. So the plan is to start with some strength training and then finish with swimming. After all the Christmas candy I've eaten it feels very tempting to work out! ;)

What are you doing today? Will you then head into town for post-Christmas sales? //

Life | Friday, boxing day, christmas, training, work out | |
#1 - - Fröken.A:

Idag blir det att resa hemåt efter julfirandet hos syster! :)

Svar: hoppas resan hem gick bra :)
johanna lindholm

Upp