A whole nights work.

Jag har glögg, lussebullar (okej gifflar..), julmusik, tända ljus och sådär 300 bilder att redigera från lördagens julfest. Har kikat igenom vissa, jag och kameran verkar ha varit på sådär halvbra humör tillsammans. Men förhoppningsvis är vissa bra :)
Här är jag och en gran, en finfin gran, och en jätteglad Johanna :) 
 
 
Life | London, christmas, photo, selfie, young professionals | |
#1 - - ISA:

Låter ändå som ett bra sätt att jobba på :D med lussebullar (gifflar) hehe

Svar: helt okej, däremot är disciplinen när det kommer till skolarbete lite sådär.. haha
johanna lindholm

#2 - - Klara:

Hej igen! Vet du något mer om luciafirandet i Brighton i helgen nu? :)

Svar: Hej, jag vet att vi ska sjunga på en konsert som börjar 16.00 (har jag för mig) men vet dessvärre inte vart ännu. Jag har mailat min körledare och frågat, får jag inte svar innan torsdag (då vi har konsert) så frågar jag henne direkt. Så jag återkommer :)
johanna lindholm

Upp