Packa pappas kappsäck.

Jag har påbörjat den stora (och svåra) uppgiften i att packa inför flytten nästa fredag. Men hur packar man ihop sitt liv i en resväska? Vet ni hur mycket grejer jag har? Det är helt galet! Jag rensar, sorterar, säljer, ger bort och slänger. Har minskat min garderob med hälften och har fortfarande för mycket kläder, för att inte tala om skor! Alla packningstips är varmt välkomna just nu! :)
Men nu, kaffepaus! 
 

// So, I've started the large (and difficult) task of packing for the move next friday. But how do you pack up your life in one suitcase? Do you know how much stuff I have? It's crazy! I clean out stuff, sort out, sell them, give away and throw away. I've already reduced my wardrobe in half and still have too many clothes, not to mention the shoes! Any packing tips are very welcome right now! :)
But now, the coffee break! //

Life, London | London, flytta hemifrån, moving out | |
#1 - - mot plus:

förstår dig! jag e säämst på att packa haha

hoppas du får en bra start på veckan nu! =) kramar

#2 - - Ninni - Vimsiga mamman:

mysig kopp :) ja har sådana fast väldans stora, lite för stora :C

Svar: åh jag älskar min! :)
johanna lindholm

Upp