Kaffe.

 
Godmorgon,
jag börjar dagen (som alltid) med kaffe. Ska ge mig ut på en promenad sen, har hört att det är halt som bara den ute, men det är iallafall sol, typ.  Det här med att roa sig om dagarna när alla andra jobbar/går i skolan är inte det enklaste kan jag meddela! Har ni några tips på vad man kan hitta på om dagarna för att inte förgås av tristess? 
 

// Good morning,
I start the day (as always) with coffee. I'm off for a walk later, I've heard that there's really slippery outside, so I'll walk carefully, but at least it's sunny, almost. This having fun in the days when all other work / go to school is not easy, I can tell! Do you have any tips on what you can find on the days of not perish of boredom? // 

Life | coffee, kaffe | |
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Åk någonstans du aldrig varit innan :) det behöver inte vara långt! Men jag tycker att det är mysigt!

#2 - - Life of Johanna:

Hoppas du slapp halka rundor på din promenad

#3 - - Cassandra:

Jättefin blogg du har :) Hoppas du får en trevlig dag!

#4 - - i vätan på lilla J ❤️ :

Hej, jag minns inte vem det var som undrade hur jag och min pojkvän träffades och om vår första kyss. Så jag ber om ursäkt om du inte var en av dom som undrade, men om du var så här är nu det inägget.
http://jennifersgidlund.blogg.se/2015/january/min-forsta-kyss-men-mrright.html#comment

#5 - - Robex Lundgren:

Finna bilder

Upp