In my old room.

Ute snöar och blåser det för fullt, jag har ägnat dagen åt att städa, dammsuga, plocka, damma och putsa speglar. Mina föräldrar kommer hem ikväll efter 2 veckor i solen och jag har flyttat ner i mitt rum igen. Ska snart bege mig ut i snön och mot mataffären, mjölk och lördagsgodis ska införskaffas, och kanske lite mat. 
Såhär ser föresten mitt rum ut som jag bor i när jag är hemma i Sverige. 

// It's snowing and the wind is blowing outside, I've spent my satuday cleaning. My parents are coming home tonight after 2 weeks in the sun and I have moved into my old room again. I'll soon get out in the snow and head to the grocery store, milk and some candy have to be acquired, and maybe some food.
Here's how it looks by the way my room like I live in when I'm home in Sweden. //

 
Life | home interior, snow, somrum, sverige, sweden, winter | |
#1 - - ISA:

vad mysigt! bra syssla du ägnat dig åt en dag som igår :)

Svar: ja, jag var definitivt mer produktiv på lördagen än idag ^^haha
johanna lindholm

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fint rum :)

Svar: tack :)
johanna lindholm

#3 - - Felicia :

gud vad mysigt och härligt :)

Svar: ja det är mysigt :)
johanna lindholm

Upp