Friyay.

 
Godmorgon,
Jag börjar dagen med en vitaminkick, morgonens juice innehåller:
Apelsin
Blodapelsin
Äpplen
Honungsmelon
 
Lite söt, men väldigt god :) Till denna äter jag yoghurt med musli och frukt och självklart kaffe, vad trodde ni? ;) Efter frukosten ska jag ge mig ut på en lång promenad och senare ska jag baka lite. Vad gör ni idag? 
 

// Good morning,
I start the day with a vitamin boost, this mornings juice contains:
Orange
Blood orange
apples
honeydew Melon

A little sweet, but very good :) To this I eat yogurt with muesli and fruit and of course coffee, what did you think? ;) After breakfast, I set off on a long walk and later I'll bake something. What are you doing today? //

Life | Friday, breakfast, coffee, juice | |
#1 - - Oslofru:

Så god den där drinken ser ut :D Hoppas du får en fin helg :)

#2 - - ❤ BAMBI ❤:

Ser gott ut! :D Jag har aldrig smakat honungsmelon faktist, måste prova det nån dag!

#3 - - Anna:

Mmm, lät gott det där! :) och såg gott ut också!
Du får gärna kika in i min rätt så nystartade fotoblogg. Den handlar, såklart, om foto men även om andra saker så som konst och en del vardagshändelser. Kolla in om du har lust :)

#4 - - ISA:

vad god den såg ut. fina färger :))

Svar: den var faktiskt över förväntan god :)
johanna lindholm

Upp