Tuesday evening.

 
Såhär såg det ut tidigare ikväll när jag lagade middag. Varje gång jag går in i vårt kök, morgon, lunch, eftermiddag eller kväll så blir jag hänförd av den fantastiska utsikten. De flesta kvällarna kan man även få njuta av en magisk solnedgång, så som den ikväll. I övrigt har kvällen varit lugn, har pluggat lite mer (duktig tjej) och installerat svensk tangentbord på min dator <-- så skönt! 
Nu sitter jag här med en kopp jordgubbste och några avsnitt av "How I met your morther" framför mig. Hoppas ni haft en fin dag :)
 

//This was my view earlier tonight when I cooked dinner. Every time I walk into our kitchen, morning, lunch, afternoon or evening, I get mesmerized by the stunning view. Most evenings you also get to enjoy a magical sunset, as tonight. Otherwise my evening was a chilled one, I've studied a bit more (good girl) and installed a Swedish keyboard on my computer <- so nice!
Now I sit here with a cup strawberry tea and a few episodes of "How I Met Your morther" on the ready. Hope you had a nice day :) //

 
 
Life | London, beautiful, sunset, tea, view | |
#1 - - Paulina Suonvieri:

SV: Thank you so much! I'm glad you like it! :)

#2 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack så mycket :)
Älskar din blogg, jag har också i många år velat flytta till London! :) Trivs du? Var det jobbigt till en början?

Du inspirerar verkligen! :)

Svar: tack så mycket! Vad glad jag blir av att höra att du gillar bloggen :)
Det har inte varit någon dans på rosor att flytta, även om 90% av upplevelsen hittills har varit fantastisk. Men man drabbas såklart av hemlängtan och det är lätt att känna sig ensam i en så stor stad som London. Men jag trivs otroligt bra här :)
johanna lindholm

Upp