Our kitchen.

/ Vårt kök för 2 dagar sen.. det är ännu värre nu.. /
 
Vad kan man säga, jag hoppas på ett mirakel i köket just nu. Jag gillar mina lägenhetskompisar, förutom när de väcker mig mitt i natten med hög musik, eller som nu när köket ser ut som kaos. För köket kan jag faktiskt skylla ifrån mig till 100% på mina roomies, då alla mina köksgrejer är diskade och i mitt skåp. Men som sagt, jag hoppas på ett mirakel. 

// What can I say, I hope for a miracle in the kitchen right now. I like my apartment mates, except when they wake me up in the middle of the night with loud music, or now that the kitchen looks like chaos. Because I can actually say that the kitchen mess is 100% on my roomies. All of my kitchen stuff is washed and in my locker. With that said, I hope for a miracle. //

UniLife | LSBU, unilife | |
#1 - - Ida:

Det där är en inte alltför ovanlig syn i mitt eget kök.. har bara mig själv att skylla ; ) hoppas du får se ditt mirakel snart! Godnatt <3

Svar: mitt kök hemma kunde också se ut så, men då är det iallafall bara ens egen skit.. nu delar vi kök på 8 pers.. blir lite äckligt!
johanna lindholm

#2 - - Matilda:

Det där känner jag igen från hur jag själv bor, nämligen i korridor och delar kök med fyra andra. Under den första månaden så såg köket mer eller mindre ut som det gör i ditt, men nu är det bättre och ser helt okej ut. Mina flatmates har lärt sig att diska undan efter sig helt enkelt , så hoppas att det fortsätter i samma stil... :)

Svar: håller tummarna för att mina lär sig snart, blir tokig på hur det ser ut! Lusten att laga mat försvinner ganska så snabbt.
johanna lindholm

#3 - - Ida:

Jag förstår dig, totally! :D

Svar: ^^men dom verkar ha sett mitt blogginlägg, vi får väl se om köket är städat när jag kommer hem eller inte.. man kan ju alltid hoppas!
johanna lindholm

Upp