Breakfast.

Jag erkänner, jag är otroligt dålig på att äta frukost. Jag kämpar för att bli bättre men det är inte helt enkelt. Men jag har bestämt mig för att det ska gå! 
Vad är er favoritfrukost?
 
 
Life | |
#1 - - Louise:

Åh, jag brukar äta all-bran flingor med jordgubbsfilmjölk och mackor med ost, gurka, paprika eller olika pålägg osv till frukost på somrarna när jag bor hos mina extra föräldrar. När jag bor "hemma" äter jag däremot inte frukost.

Svar: vad gott det lät!Ja jag äter frukost om jag har tid, dvs när jag inte börjar tidigt på morgonen.. ^^
johanna lindholm

#2 - - VERONICA:

Frukost är ju en av de viktigaste måltiderna om dagen! Ät, ät ät! :) Godaste också! :) Kram

Svar: ja det är ju det! men jag har så svårt att äta på morgonen, iallafall tidigt på morgonen! ^^
johanna lindholm

#3 - - JennyM:

Sv: Tack så hemskt mycket :)

Upp