Nyårslöften?

Så här i slutet av 2013 börjar hetsen med nyårslöften, åresummeringar ska skrivas och folk stressar runt. Jag har lycakts hålla ett nyårslöfte i hela mitt liv och det var när jag var 13 och hade godislöfte i 1 år. Annars har jag aldrig lyckats.
Så istället för nyårslöften så sätter jag upp nyårsmål. Mål och drömmar för det nya året, saker jag hoppas ska slå in och hända.
 
Mina nyårsmål för 2014 är:
- Hitta rätt i studiejungeln, jag vill hitta ett program, en skola som passar mig.
- Fortsätta träna regelbundet, jag mår som bäst när jag tränar 3-4 gånger/vecka. 
- Le och skratta mera, man mår bra av det!
- Resa, jag vill resa till London, Paris kanske även USA? Jag vill fylla mitt år med upplevelser.
- Bli lite mer spontan.
- Bli den bästa mostern någonsin! 
 
Har ni några nyårsmål?
 
Life | new years eve | |
#1 - - SARA:

Hoppas att du lyckas med dina mål!
Tja... Att typ se till så att 2014 blir ett minst lika bra år som 2013 och sluta bita på naglarna, haha. ;)

Upp