2012 recap

2012, ett magiskt och underligt år. 
Mycket hände, väldigt mycket. Här är ett försök till att samanfatta detta år. För en recap i bilder, besök instagram!

Många förändringar skedde i år., framför allt på hästsidan. Jag lämnade tryggheten och säkerheten på Tyresö Ridskola, blev medryttare på fina Molle och började på Gladö ridskola till hösten. Anordnade flera tävlingar och fick testa mina kunskaper inom helt nya områden. 
Utvecklades som hästmänniska och ryttare, men det blev för mycket och för jobbigt så i november sa jag hej då till stallet. En paus på obestämd tid för min del. Något som känns bra, lite tråkigt men helt rätt.
2 favoriter <3
 
Jag bloggade på myshowroom under en period, men i mars "flyttade jag hem" och hamnade här igen. Därav att det är ett litet hål i arkivet. Här hittar ni min blogg på myshowroom.
 
Jag har hunnit med 4 resor (med denna inräknad) till Moskva, Göteborg, New York och nu slutligen Teneriffa. Den allra häftigaste och knasigaste var min och Paulinas 24 timmars resa till Göteborg. Där jag fick träffa mina absoluta idoler, Nightwish. Magiskt och galet. <3 
Här hittar ni alla delarna om vårt Göteborgs äventyr! 

Moskva var något grått och regningt men lite fint ändå.Här hittar ni massor av bilder och lite annat från den resan.
New York var, som alltid, helt underbart! En vecka fylld av shopping, kaffe, sol, värme, skratt och oändliga promenader! 

Sommaren innehöll mycket jobb, en del sol, mycket vin och lite party. Hittade ett helt gäng helt fantastiska vänner via Malin och Johanna. Helgalna men helt underbara personer. Många galna, mysiga och tokiga kvällar/nätter har det blivit sen dess. 

Årets prestation från min sida var helt klart när jag fullföljde Stockholm Halvmarathon. Helt galet, tokjobbigt och jag är så stolt över mig själv som gjorde det!

Hösten rullade på i en faslig hastighet, hästar, jobb, träning och tokiga helger i en salig blandning. I November slutade jag på mitt dåvarande jobb och spenderade sista månaden av 2012 som arbetslös.
2013 kommer spenderas som student. Som jag längtar! 
2012 har på många sätt varit magiskt, många nya fina vänner, nya utmaningar och lite jobbigt och struligt där på mitten. Nu tar vi nya tag och gör 2013 till ett fantastiskt år! 

Hur har erat 2012 varit?
 
/Johanna
Adventures, Horses, Life, Music | hästar, moskva, nightwish, resa, ridning | |
Upp