Syster

Imorgon.
Dagen som du väntat på så länge. Längtat till. Dagen som jag inte trodde skulle komma. Men imorron åker du. Och vi kommer inte ses på 4 månader. 4 månader är hemskt lång tid. Inte en enda gång under dessa 17 år som systrar har vi varit ifrån varandra så länge. Det kommer bli ensamt, och konstigt.
Vad jag försöker säga är att jag kommer sakna dig! Även om du kanske är jobbig ibland, tar mycket plats, inte tycker som jag så är du ändå min syster. Och du är den bästa systern man kan få. Och jag kommer sakna dig sjukt mycket!
Även fast jag vet att du kommer ha jätteskoj där nere i Australien med Kusin Karin. men jag hoppas att du kommer hem sen. Och att du kommer tänka på mig lite mellan allt partajande.

 Världens bästa stora björn!
Du kommer bli saknad!!
| |
#1 - - Anonym:

allra sötaste lillasyster.
jag tnker ju på dig hela tiden, vem ska jag annars tänka på? :)
kämpa på i skolan, hoppas media är det du tycker är kul och att du lärt dig göra flashfilmer med små maskar när jag kommer hem!!! :D
MASSA MASSA kramar/stora syster
ps. du är den bästa lillaystern. ever.

#2 - - sara:

bra där.. mend et är inte bara du som ska berätta. jag ska också. det ska vara jämt.
vi kan sitta i mitt hus och dricka te och berätta hemlisar.
:)
MASSA MASSA kramar

#3 - - sara:

UPPDATERA!

Upp