Lämna mig inte utanför!

Vart har du tagit vägen? du har försvunnit...bort från mig! Jag försöker få dig att komma tillbaka, men jag verkar bara göra fel! berätta för mig, vad gör jag för fel? Jag vill fortfarande vara kompis med dig...herregud, du va min bästa vän! Och jag hoppas att du fortfarande är det.  Men du drar dig bara undan, jag tror inte att vi har snackat på säkert 1 månad nu! varför? du går och skaffar nya kompisar, och drar dig undan som om att jag gjort något fel! varför? vad har jag gjort fel? snart kommer klassen splittras och jag är inte säker på att du och jag kommer attt lyckas hålla kontakten då, annat än på kören. Och jag vill hålla kontakten med dig! Vi har varit kompisar från 5:an...då blev vi "sold sisters"...skulle alltid vara där för varandra...men gäller de inte nu?
Något har hänt hos dig, men du vill inte säga vad! Men jag vill veta, vill vara en del av det! Inte stå utanför och inte förstå någonting. Snälla, lämna mig inte utanför allting. Och varje gång jag försöker prata med dig så går du någon annanstans eller sätter dig och lyssnar på musik. åter igen frågar jag, varför? Berätta för mig! jag kommer lyssna, och försöka förstå. Snälla, låt mig inte bara titta på...
| |
#1 - - nemi_1993:

Gillade skarpt den dä!!!! :)

Upp