allt går för fort...

Allt va så bra. Men sen helt plötsligt bara, så vänds allt uppochner. Bara sådär. Allt går för fort. jag hinner inte med allt. Fast jag är inte säker på att jag vill hinna med allt. Vissa saker vill jag bara slippa. Slippa allt! Slippa vänner som försvinner, slippa känna sig misslyckad och lessen. Allt kan bara försvinna för ett tag. Men som alltid så finns det ju små ljus i allt mörker. Jag har turen att ha två ljus. Och ni ska bara veta hur otroligt mkt ni betyder för mig! Att ni alltid finns där och stöttar. Får mig att torka tårarna och orka lite till när allt känns hopplöst. Som nu. Utan er vet jag inte vad som hade hänt. Men ni får mig att kämpa vidare. Och det behöver jag, det måste jag. Jag kan inte ge upp. Inte nu. Och tacj vare er orkar jag kämpa lite till. tack!
| |
Upp