Page 1 of 365.

Godmorgon 2015! 
Jag inleder det nya året med croissant och kaffe, ute töar snön tråkigt nog bort, men förhoppningsvis kommer det mer snö snart :) 
Hade ni ett fint nyår? Mitt var fint, blev bjuden på en kalasgod 3-rätters middag i fint sällskap, allsång till diverse genrer och artitset, champagne vid 12slaget och massor av fyrverkerier. Första dagen på det nya året kommer gå åt till att skriva på min uppsats och göra klart lite stipendie ansökningar.
Vad gör ni på årets första dag? :) 
 

// 2015 Good morning!
I start the new year with croissant and coffee. not to shabby if I may say so :)
Did you have a nice New Years eve? Mine was fine, was invited to a excellent three-course meal in good company, sang a lot and loud, champagne at midnight and lots of fireworks. My first day of the new year will again be spent on writing my essay and finish some scholarship applications.
What do you do on the first day? :) // 

 
Life | |
#1 - - Emma Sofie:

Det lät verkligen inte som en fel frukost, mums!

Svar: nej den satt ganska fint :)
johanna lindholm

#2 - - Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

Här är snön också borta :( Gott nytt år! :)

Svar: så tråkigt :( hoppas det kommer mer snö!
johanna lindholm

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som ett riktigt härligt nyår :)

Svar: det var det, alldeles lagom :)
johanna lindholm

#4 - - ISA:

Låter som en väldigt bra start på året! oCh jag blir SÅ glad om snön töar tills jag kommer hem, haha!

Svar: et var det verkligen! :) men jag vill ha snö, men det ryktas om att mer snö kommer i nästa vecka :)
johanna lindholm

Upp