Stallkväll.

Jag har spenderat min måndagskväll i stallet, hopplektion stod på schemat och jag hade den lilla kanonkulan Romeo. Liten, ursöt och med otroligt mycket energi! Men så rolig, vi susade över bommar och hinder som vi aldrig gjort något annat. Konstaterade när jag körde hem att jag kommer sakna dessa fyrbenta djur något otroligt mycket. Imorgonkväll väntar nästa stall, en sista lektion innan ett uppehåll på oviss tid. Jag hoppas innerligt på min svarta skönhet imorgonkväll.
 
// I have spent my Monday night at the stable, a jumping lesson was on schedule and I had the little cannonball called Romeo. Small, Super cute and with an incredible amount of energy! But we had so much fun, we whizzed over barriers and obstacles like we've never done anything else. It hit me when I was driving home that I will miss these furry animals so incredibly much. Tomorrow night will be spent in the next stable, one last lesson before a break of uncertain time. I sincerely hope my black beauty tomorrow night. //
 
 
<3
Horses | dressage, dressyr, hoppning, horse, hästar, hästblogg, love | |
#1 - - Sara:

Så mysigt att få hänga med massa söta hästar!

Svar: kan bara hålla med! :)
johanna lindholm

Upp