Straight from the heart.

 
Jag saknar dig så mycket. Med varje fiber av min kropp, och det gör fortfarande ont att tänka på dig. Det känns som jag svek dig. Jag älskar dig så mycket och skulle ge nästan vad som helst för att få dig tillbaka. Du var och kommer alltid att vara bäst. Jag saknar dig så mycket. <3

Det är svårt att alltid vara stark, ibland orkar jag inte hålla ihop det och jag spricker i tusen bitar, som alla andra personer. Jag försöker alltid vara stark, men ibland funkar det inte och då kommer tårarna, så många tårar.  För att flytta hemifrån är en stor omställning, att dessutom göra det till ettl ett annat land och på samma gång som jag försöker lära mig allt som är nytt försöka hänga med i skolan och hänga med ett nytt språk. Och mitt i detta måste jag på något sätt hantera förlusten av dig. Det är bara så svårt ibland, det är allt. Och ibland jag behöver en kram, en varm, lång och härlig kram. Och någon som säger att allt kommer bli bra. För jag är inte alltid så stark som jag verkar vara.

// I miss you so much. With every fiber of my body, and it hurts thinking of you. It feels like I failed you. I love you so much and would give almost anything to have you back. You were and will always be the best. I miss you, so much. <3

it's hard to always stay strong, I crack at times, like any other person. I try to always stay strong but sometimes it just don't work and then the tears come, so many tears. To move away from home, to another country and on the same time as I try to get use to everything that's new, keep up with school and trying to keep up with a new language. And in the middle of this have to cope with the loss of you. It's just hard sometimes. that's all. And sometimes I do need a hug, a big, long and good hug. Because I'm not always as strong as I seems to be. //

Life, Nova | |
Upp