Äntligen.

Idag, äntligen, snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på en runda. 4 härliga kilometer blev det, i ett alldeles lagom tempo. Jag hade inte bråttom, jag behövde mest lufta hjärnan och låta kroppen jobba, och till min glädje orkade jag springa nästan hela rundan. Endorfinkicken när jag kom tillbaka till bilen var oslagbar, jag mår så bra nu! Varför slutade jag någonsin springa? Så nu håller vi tummarna för att knän, vader och smalben väljer att vara vänner med mig så vi kan fortsätta springa! :)
| runner, running, work out | |
#1 - - Caroline:

Hej! Jag såg din kommentar hos Nevnarien ang ett hus som du vill hyra ut till hösten. Om det inte redan är uthyrt är jag ev intresserad. Har du någon mail jag kan nå dig på? :)

Svar: Hej, ja precis. Jag flyttar ju till London till hösten och då ska huset hyras ut :) Elin (nevnarien) kommer och kikar på det på söndag, men om hon inte är intresserad kommer det självklart finnas kvar på hyresmarknaden :) jag kan höra av mig när hon bestämt sig om du vill?
Har du några övriga frågor gällande huset (om Elin inte vill hyra) så nås jag på: [email protected]
:)
johanna lindholm

#2 - - Veroniika:

Åh! Du är så duktig som springer! Själv har jag alltid velat springa men aldrig orkat ta tag i det haha, får hoppas man gör det nån gång :)
Trevlig kväll!!
Kramis!

Svar: hah tack, har precis kommit igång igen (sprungit en gång eeeh.) haha :)
johanna lindholm

#3 - - Caroline:

U got mail! :)

Svar: You too :)
johanna lindholm

Upp