International readers?

När jag kikar på min bloggsamanfattning ser jag att det är en hel del läsare från andra länder. Vilka är ni? Hur hittade ni min blogg? Ja jag är lika nyfiken på vilka ni är i Sverige som också hittat hit, vore kul att veta lite om er!
- Vilka är ni?
- Hur hittade ni hit?
- Hur spenderar ni helst en söndag?
- Vad får er att komma tillbaka?
- Har ni en egen blogg?
 
Vore kul att få svar på dom små frågorna :)
 

When I look at my blog composure I see that there are a lot of readers from other countries. Who are you? How did you find my blog? I'm just as curious to who you swedish readers are and how you found my blog. It would be nice to know a little about you!
- Who are you?
- How did you get here?
- How do you spend any time on a Sunday?
- What makes you come back?
- Do you have your own blog?

Would be nice to get answers to those questions :)

 
Life | blog, blogg, bloggar, international, readers | |
#1 - - linn:

http://linnsees.forme.se/2014/juli/sheinside.html?_ga=1.141901430.531574299.1397293103
Skulle du vilja vara super gullig och klicka på bilden i detta inlägg? skulle uppskatta det så mycket. PUSS&KRAM :*

#2 - - Dennis Widmark:

Jadu... Hur hittade jag hit? Kan det bero på att jag har känt dig de senaste tio åren kanske? =P

Upp