On my free time.

När jag inte befinner mig i skolan, ute på stan eller på gymmet hittas jag ganska ofta på London Hair & Beauty som är en skola där blivande hår stylister och make up artister tränar. Jag sitter som model där ibland, helst 2 gånger i veckan om jag kan. Det är ett roligt och lärorikt "extrajobb", för vi får betalt för att sitta där.
Här är några av de sminkningar och hår stilar jag fått testa under hösten :) 

// When I don't find myself in school, out on the town or at the gym, I'm found quite frequently at London Hair & Beauty is a school where aspiring hair stylists and make up artists work. I sit as a model where at times, preferably two times a week if I can. It is a fun and educational "extra work", because we get paid to sit there.
Here are some of the makeup and hair styles I have been testing in the fall :) //

 
Life, London | London, hair style, ldn hair and beauty, make up | |
#1 - - myawesomedays.blogg.se:

Men jisses vad duktig du är. :)

Svar: inte jag som gjort det dock, sitter bara som modell ^^
johanna lindholm

#2 - - Jenny:

Åh vad underbart roligt! Låter som en dröm! :)

Svar: det är riktigt roligt! :)
johanna lindholm

#3 - - Robex Lundgren:

snyggt

Svar: tack, kan bara hålla med :)
johanna lindholm

#4 - - Sofie:

Åh gud så snyggt! Älskar håruppsättningarna :)

Svar: så häftiga, älskar när de gör bruduppsättningar! :) blir alltid så fint!
johanna lindholm

Upp