Christmas eve.

 
 
Några bilder från min julafton, som var sådär lugn och mysig som jag ville :)

Idag vaknade jag till ett vitt landskap, inga amängder snö, men det är ändå vitt. Vilken lycka! Det började snöa redan igår, på självaste julafton, hur perfekt är inte det? Min juldag blir ganska lugn, lite senare blir detn indiskt hemma hos syrran och sen bara chill hela dagen. Precis vad jag behöver just nu. Hoppas ni haft en fin jul :)
 
Life | god jul, jul, juldagen, julgran, merry christmas | |
#1 - - Madde Schwedaan:

Alltså jag vill också ha snö. Och du lyckas verkligen förmedla julmys genom dina bilder, älskar det!

Svar: det är så mysigt, dock väldigt kallt! jag hoppas på mer snö :D
johanna lindholm

#2 - - Paulina:

Hoppas du hade en god jul!

Svar: Tack detsamma :)
johanna lindholm

#3 - - ♫♪ sandra:

mysiga bilder! god fortsättning :)

#4 - - Céline:

men så mysiga bilder!! Kram :)

#5 - - ANNA-SARA:

Åh vilka mysiga bilder!

#6 - - Ida:

Åh vilka fina bilder :D

Svar: :)
johanna lindholm

#7 - - Rebecka :

Vad mysigt!!

Upp