Borta bra men..

.. hemma bäst! 
Även fast jag anser att jag har två hem nu, London och Stockholm, så är det obeskrivligt härligt att komma hem! Jag sitter just nu i mitt gamla rum och lyssnar på julmusik. Ikväll ska vi bada i tunnan och äta en tokgod middag, som jag har längtat efter att få komma hem och landa. Och nu är jag äntligen här. Äntligen!
Kan även meddela att jag har en egen liten julgran i mitt rum, samt vi har en som hänger i taket och en disneygran, yes vi har 3 julgranar. Varför bara ha en liksom? ;) Jag lovar att visa! Men just ikväll ska jag bara njuta av att vara hemma! 
London, du växer på mig och jag kommer sakna dig, men vi ses igen i Januari! :) 
 

// Even though I believe I have two homes now, London and Stockholm, so it's indescribably wonderful to come home! Right now I'm sitting in my old room and listening to Christmas music. Tonight w'lle bathe in the hot tub and eat a superb dinner, which I have longed to come home and just breathe. And now I'm finally here. Finally!
Can also announce that I have my own small Christmas tree in my room, and we have one that hangs from the ceiling and a disney tree, yes we have three Christmas trees. Why just have one as well? ;) I promise to show you! But just tonight I just enjoy being at home!
London, you're growing on me and I will miss you, but we will meet again in January! :) //

 
 

 

Life | London, christmas, hemma, home, livet, stockholm | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh vilken söt liten gran! :)

Svar: den är så gullig :)
johanna lindholm

#2 - - Isabella:

Skönt att vara hemma! :)

Svar: så skönt :)
johanna lindholm

#3 - - Alice:

Jag vill bara tipsa dig om min julkalender. Varje advent fram till jul hittar du en roliga tävling! Senaste luckan hittar du här: http://alicelindstrom.se/2014/december/lucka-3-2.html#comment

Upp