God morgon.

 
God morgon!
Vad härligt att se att så många var här och kikade igår, gör mig alltid lika glad :)
Själv sitter jag med kaffekoppen (dagens andra..) i högsta hugg och med träningsvärk i kroppen. Jag spenderade nämligen min fredagskväll i stallet och dubbla hopplektioner. Kroppen känner att den lever just nu! 
Lite senare idag väntar bowling, tills dess ska jag vakna och hitta något att äta.
Vad gör ni idag?

// Good Morning!
How wonderful to see that so many people were here and peeked yesterday, always makes me happy :)
I am sitting with my coffee cup (today second one ..) at the ready and with sore muscles in my body. I spent my Friday night at the stables and rode double jump lessons. My body knows that it lives right now!
A little later today waiting bowling, until then I'll wake up and find something to eat.
What are you doing today? //

Life | |
Upp