Gbg på 24h.

Så var jag påväg hem igen, nu har jag klarat av Göteborg på 24 timmar igen! Nästa gång lovar jag att stanna längre i denna underbara stad! Provet gick bra, jag känner mig nöjd med min insatts. Är allra mest nöjd med tal-delen. Var rädd för att jag skulle staka mig och ha svårt att hitta orden men det flöt på fint!
Men vad mycket man kan hinna med på mindre än 24 timmar i en stad, jag har hunnit shoppa, njuta av sommarvädret (idag var det mer eller mindre sommar!) kikat på folk, skrivit provet, ätit god hotellfrukost, spatserat runt i stan och mellan provtiderna haft det ganska så bra :) 

Bästa idag? Jag hann med ett tidigare tåg hem! så istället för att komma hem runt 22 är jag hemma redan vid 8 ikväll, win! :)
Adventures, Life | gbg, göteborg | |
#1 - - Emilia Sjödin :

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :) Kram

Upp