Höst.

Jag hoppas på en lång höst, med soliga & kyliga höstdagar, många vackra höstfärger och mängder av mössor, vantar och halsdukar.
 
Life | |
#1 - - Isabell:

Kul att det är någon mer som tänker som jag! Längtar efter att krypa upp i alla varma saker som varit undanhängda under våren & sommaren.

Svar: jaa jag älskar hösten! särskilt som den är nu när man kan gömma sig i stora halsdukar, mysiga mössor men ändå ha skinnjackan på utan att frysa ihjäl ;)
johanna lindholm

#2 - - Isabell:

Absolut håller med. Jag tänkte till och med kanske ge mig på att inskaffa någon slags väst. Inte ägt någon sen jag var på barnsben. Så kan man gå och lufta sina armar med sin favorittröja under eller något :)

Svar: jag äger flera västar, så skönt att gå runt i ;)
johanna lindholm

#3 - - Fuktmätning:

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

Upp