Bloggdesignbråk.

Om bloggen ser lite knasig ut nu i dagarna, så är det för att jag håller på att försöka byta design. Det här med koder och webbdesign är inte min starka sida. Så om något ser knasigt ut, säg gärna till! 
/johanna
Life | |
#1 - - Bianca:

Hejsan där! Hoppas allt är bra med dig? Och glad påsk på dig med! :) Kram

#2 - - Oline Kristiansson:

dina ögon !

Svar: åh men tack snälla! <3
Tigermysig

#3 - - elin:

snygg design!! det enda jag ser som är lite "konstigt" är att headern är typ avdelad mitt i texten.

men grymt snygg!!!

Svar: tack, ska fixa lite till :)
Tigermysig

#4 - - Wilma:

Fin & härlig blogg du har! Glad påsk! :)

Svar: tack snälla! :)
Tigermysig

#5 - - lottalexandra:

Fin blogg och snygg design!!
Lust att göra ett bloglovin' byte?
Kram :)

Svar: tack! :)
Tigermysig

#6 - - Michelle Osein:

vad fin du är!
Hoppas du har haft en fin helg! :)

Svar: tack snälla! detsamma! :)
Tigermysig

#7 - - JUNITJEJ:

I safari ser din blogg inte alls knasig ut.
Hoppas du inte blir lurad idag på första april! Ha en fin dag!

Svar: skönt! :)detsamma, ska försöka hålla mig ifrån alla aprilskämt ;)
Tigermysig

#8 - - Viola Vamp:

WOW vilka ögon du har, människa!

Svar: meeen <3
Tigermysig

#9 - - Clara:

Så fina blå ögon du har!

Svar: tack snälla!
Tigermysig

Upp