Lunchen via instagram.


/instagram

Min lunch bestod av en solig promenad runt rållis med fin musik i öronen. Det var något jippo där och parken var full av människor. Placerade mig på en bänk och lapade sol ett tag. Så skönt!

Nu har jag hällt i mig en starbucks iskaffe som jag hittade på hemköp (SÅ GOD!) och lyssnar på harry. En helt okej tisdag ändå. Försöker sysselsätta hjärnan allt jag kan.

/Johanna
Life | |
#1 - - Malin:

Frågestund på bloggen, så var gärna med: http://canonfotografiier.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

Om du ställer fler än tre frågor så får du en länk! Kraaam:)

#2 - - Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥:

Vill du ha chansen att få ett par ‘Mountain Horse Jeanie’ ridbyxor med ett värde av hela 1,200 kronor gratis? Var då med i våran tävling där priset är just dom här ridbyxorna i valfri färg! Det tar bara några få minuter att anmäla sig och ha chans att vinna det här.

Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/april/vinn-mountainhorse-ridbyxor.html



Kram!

#3 - - Line:

Det måste jag testa, älskar iskaffe! :D

Upp