All my words are fading out only a matter of time now with no belief I'm free.

Neverstore - Over and out

Var ju i Nacka forum med Emma idag och jag kom inte hem tomhänt. Köpte bland annat den här spännande saken, det är varm choklad typ. Man värmer mjölk och sen vispar man ner chokladbitarna som är i förpackningen. Ska tydligen vara jättegott! Upp till bevis ikväll typ, om jag inte dricker te istället ^^

Köpte även jordens sötaste tesil i form av en robot! Har ni sett något sötare??? Jag är lite kär, har döpt honom till (hör och häpna..) Kotten! haha precis som allt annat ;)
Hittade även en superfin och precis lagom stor "First Aid" låda, dock har jag med piller (värktabletter och sånt ni vet..) och skavsårsplåster i min ^^


Allt från Lagerhouse! <3

Hittade även ett par uggs, så nu slipper jag frysa om fötterna!
Har nästan städat klart också (haha eller inte) men har iallafall diskat, plockat lite, fixat och så. Nu är det Ung och Bortskämd (och Top Model samtidigt) och sen Hollywoodfruar! Så det blir nog te med den söta silen och lite tvmys nu! :)


Over and out
Johanna

Life | |
#1 - - Jennie:

Åååh vart har du köpt tesilen? Den var ju grymt söt :)

Upp