Jaded.

Gårdagen var mysig men kall. Slapp dag i skolan( en lektion) som jag iochförsig nästan sov på eftersom jag inte sovit särskilt mycket natten innan.. men jaja ;)
På kvällen gick vi till restaurang Stekpannan för att fira mamma som fyllde år igår. Mysigt värre var det :)

Vaknade idag av att mamma ringer och säger att ridningen är inställd, det är för kallt, -20. Då är det ingen hit att rida direkt.. Så jag har ägnat morgonen åt att diska, städa lite, fixat lite grejer på banken och sånt. Och försökt bli vän med min nacke igen. Den har fått spelet och har bestämmt sig för att inte alls vilja vara med idag. =/ Så just nu är voltaren gel min absoluta bästa vän <3


<3<3<3Hoppas att nacken slutar bråka snart, ska ju jobba ikväll och vill inte jobba med den här nacken!


Over and out
johanna

 

 

Life | |
Upp