All I really Want.

Jag tycker om spontandagar. Som idag, en helt spontant ledig fredag. Bara sådär! Alla lärare som vi skulle ha idag är på någon kurs, så vi fick ledigt :) NICE!
Jag ska ägna mig åt hussysslor.. haha, passar på nu när jag har en extre helgdag ;) Ska städa, diska, tvätta, förhoppnignsvis plugga lite och beställa tårta till nästa helg :)
Ikväll blir det utgång med tjejerna! En drinkprovning på pilot, gratis inträde, gratis drika, vipbord, och 2 dansgolv att svänga loss på. låter som att det kan bli en bra fredagskväll ;) Ska komma ihåg att ladda kameran bara.. ^^

Spotify (<3) underhålller mig med trevlig musik som Melissa Horn, Placebo, kent, Lars winnerbäck, lisa ekdahl oc mycket er :)



HAHA, min syster har gjrot en tavla till mig.. =) 


Over and out
Johanna
Life | |
Upp