Working Class Hero.

Sitter och superladdaar hem musik nu. Imorgon sätts den nya lagen i verket och då ska man akta sig. Så nu laddar jag upp med så mycket musik jag kan!
So far:
- Green Day
- Nickelback
- Spirit Soundtrack
- Amanda Jenssen
- Bryan Adams

Coming up:
- Mustach

- Slipknot
- Marilyn Manson
- Disturbed
- Volbeat
- Dir En Grey 
- trivium
- Pain
- Dragonforce

mfl.

:)

Over and out
johanna

| |
#1 - - SANIBO:

jag måste också superladda! just nu laddar jag film,



sv: justja!

men du söker upp de du är sugen på att följa, och följer du dom bara. sen kommer deras updates upp direkt du loggar in på twitter sen. där som t,ex har skrivit vad dom gör. och om du vill uppdatera skriver du bara på första sidan, du har max 140 ord. ;) that's it. this is me: http://twitter.com/sanibo

#2 - - SANIBO:

sv: TAACK! =D

dom är från topshop, hade suktat efter dom länge och sen hade jag turen alldeles nyss och hitta dom på tradera! lycka!

Upp