Viva La Vida.

Sitter och glor på mtv och apar mig. Blev väckt imorse av pappa som ringde och berättade att dom stog på golfbanan då.. had ejag fått välja så hade jag sovit lite längre. Men nu är ja ju iallafall vaken, eller nått åt det hållet iallafall.

Gårdagen var mycket trevlig. Om man bortser från det onödiga besöket hos tant doktor som jag skrev om i förra inlägget.
Resten av dagen var mycket bra, åkte ut till stallet och klappade lite på hästen, sen in till stan för att träffa Tove och Andrea (andrea som jag inte har träffat sen i julas!) vi käkade på en indisk restautang kallad "tre indier", ett väldigt trevligt ställe med god mat =)
Sen satte vi oss på ett fik vid vitabergsparken och snackade skit, sen åkte andrea hem och jag och tove vandrade runt på söder, träffade några av hennes kompisar. Efter en vild diskution om vilka intryck som försämmras vid fyllan, synintryck, hörintryck, örintryck.. ja det gick bara utför ;) Men roligt var det =)
En mycket trevlig tisdagskväll/natt helt enkelt =)

nu är jag sugen på att sticka ut och springa... =)
 Finaste kotte Lila :D <3

Over and out
johanna
| |
Upp